Για να μην ξεχνιομαστε ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ

Counting from 5/2008

Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Το "Παλικαρι" απαντα

"ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΝΙΚΟ

ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ Κ ΜΕ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥΣ |1|....ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΛΕΓΑ ΟΧΙ...ΕΓΩ ΧΑΙΡΕΤΩ Κ ΛΕΩ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕ....
ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Κ ΚΑΘΕ ΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟΥΣ....ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΩΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗ...ΕΝΩ ΕΣΥ ΧΑΒΑΛΕ ΟΠΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕ ΧΑΛΑΡΗ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ |2|....
Κ ΤΩΡΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΧΑΛΑΣΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.....
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΥΠΟΝΟΕΙΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΑΝΑΧΩΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ....ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ....ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29 ΕΤΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Κ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η 2 ΦΟΡΑ|3| ΠΟΥ ΠΑΡΕΞΗΓΙΕΜΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ---Η ΠΡΩΤΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ....Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΑ ΓΑΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΓΗ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ....ΗΔΗ ΑΠΟ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΗΡΕΜΗΣΕΙ Κ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΝΟΜΙΖΩ---
Η 2 ΟΜΟΛΟΓΩ ΔΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΛΑΘΕΨΑ|4|.....ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΞΕΡΩ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ 1 ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΕΙΧΑ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΜΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΝ ΣΕ ΣΕΝΑ....ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΟ|5|...ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΩ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΙΚΟ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΒΟΛΕΜΕΝΟ ΕΣΕΝΑ ΜΙΑΣ Κ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ....ΚΑΙ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ...ΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥΣ....ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΠΛΑ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ|6|.....ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ....ΕΧΩ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑ ΞΕΡΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝ ΒΡΕΘΩ ΣΕ ΑΝΑΚΓΗ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ....ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ....ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΣΑΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΣΕΝΑ|7|....ΑΤΥΧΗΣΕΣ ΟΜΩΣ....ΑΦΟΡΜΗ ΗΤΑΝ Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ|8|.....ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ...
ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ....ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΠΙΕΖΕΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΤΛ....ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ"


Και απαντω
|1| Δεν ζητησα απο κανενα να σου μεταφερει καμια απαιτηση μου για να δεις την αναρτηση μου, θα σου το ελεγα εγω ο ιδιος με την πρωτη ευκαιρια που θα μου δινοταν,παντα ετσι λειτουργουσα δεν θα το αλλαξω αυτο τωρα
|2| Το προβλημα μου ειναι με εσενα γιατι βαζεις τους αλλους στην αντιπαραθεση μας,ζητας επιβεβαιωση?καποιο αποκουμπι να γυρεις και να του κανεις παραπονα?Μην μιλας εκ μερους των αλλων,στο κατω κατω ποιος νομιζεις οτι εισαι?
|3| Αυτο περα απο το οτι το εχω σκιασει θα το αφησω ασχολιαστο.
|4| Δεν λαθεψες καθολου,δεν μου εχουν σχολιασει αρνητικα το χιουμορ μου αν εξαιρεσουμε τον δικο σου σχολιασμο,μπορεις να πεις κι εσυ το ιδιο?
|5|
¨¨ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΝ, ΝΑ ΘΑΒΟΥΝ ΒΑΘΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΩΝ, ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΟ ΕΣΥ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ, ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΠΟΥ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗ ΖΩΗΣ,
ΣΕ ΕΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ , ΠΟΥ ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ, ΠΟΥ ΓΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΚΛΑΙΜΕ....ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΙΓΥΡΩ.....ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΣΑΣ, ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΩΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΥΠΕΡΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΙΑ ΣΑΣ.....ΚΑΘΙΣΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΤΕ ΜΕ ΜΑΣ ....ΜΑ ΟΣΟ ΔΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕΝΕΤΕ ΣΤΟ ΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΣΑΣ...
ΑΝΤΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ .....ΠΑΙΡΝΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ....ΤΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΤΗ ΠΕΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΘΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ.....ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΛΠΑΡΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑ....ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΨΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΦΥΤΟΖΩΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ....ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ, ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ....ΑΠΟ ΣΑΣ ΦΕΥΓΩ....¨¨
Δεν βλεπω πουθενα να διευκρυνιζεις για την γενικοτητα των λεγομενων σου, γνωριζοντας κανεις τι εχει προηγηθει καταλαβαινει που απευθυνεσαι.Αλλωστε και σε εμενα αλλοι μου ειπαν οτι εχεις αναρτησει κειμενο για μενα,κι αυτοι λαθος καταλαβαν?
|6| Εχω διαβασει το μαθημα μου, εχω κανει και την εργασια μου.Κατι αλλο?
|7| Γιατι αραγε ?
"ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΨΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΦΥΤΟΖΩΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ"
αυτους τους χαρακτηρισμους εγω θα τους χρησιμοποιουσα για να παρομοιασω καποιους που ειναι κοντα στα 30 ζουν ακομα με τους δικους τους δεν εχουν το θαρρος να αντιμετωπισουν τη ζωη καταματα,να πληρωνουν τα ενοικια τους λογαριασμους,να δουλευουν απο το πρωι μεχρι το βραδυ,να αναλαμβανουν την ευθυνη της εργασιας τους και των πραξεων τους .Αυτους , που με ευκολια σχολιαζουν, στον καφε που δεν στερηθηκαν ποτε, τον "φιλο" τους.
|8| Αντρικια μιλωντας θα επρεπε να αναφερεις και σε ποιους απευθυνεσαι,αλλιως το ολο ζητημα ειναι κατινιστικο.Δεν βλεπω τον λογο για τον οποιο γραφεις το ολο κειμενο εαν στην τελικη δεν απευθυνεσαι σε μενα.

2 σχόλια:

giannis είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

1) ΔΕΚΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΜΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΝ ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΑΝ...ΟΠΟΤΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ
2)ΑΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΜΑΣ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΣΕ ΜΟΥ....ΔΕ ΚΟΛΛΑΩ ΣΕ ΑΥΤΟ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΛΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Κ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ
3) ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ , ΠΟΥ Κ ΑΥΤΗ ΝΟΜΙΖΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΟΛΙΚΩΣ Η ΜΕΡΙΚΩΣ...ΑΠΛΑ ΠΕΣΤΗ ΜΟΥ
4)ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΕΡΒΑΛΩ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΛΑΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΑ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΛΑΙ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΟΥ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ....ΔΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ...ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΕΣΥ
5) ΕΔΩ ΤΑ ΧΑΛΑΜΕ..ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΠΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΗΤΑΝ Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ Κ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ...ΜΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΩ ΕΣΕΝΑ ΑΝΩΤΕΡΟ, ΥΠΕΡΟΠΤΗ ΚΤΛ....
6)ΣΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΤ ΔΕ ΒΡΗΚΑ 6 ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ....
7)ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΞΑΝΑΡΙΞΕ ΤΑ ΒΕΛΗ ΣΟΥ
ΜΑ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ...ΕΧΕΙ ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ....ΥΠΟΝΟΩ ΟΣΟΥΣ ΑΠΛΑ ΚΟΛΑΝΕ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΟΝΟ Κ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΤ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ Κ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥΣ...ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΑ, ΣΥΜΒΟΘΛΟΥΣ, ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΩΝ...ΚΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ....ΚΑΙ ΟΧΙ 30ΑΡΗΔΕΣ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ....ΜΑ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ ΟΚ ΒΑΛΕ ΜΕ Κ ΜΕΝΑ ΕΚΕΙ...ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ
8)
ΤΕΛΙΚΩΣ...ΤΟ ΛΕΩ Κ ΠΑΛΙ...ΑΦΟΡΜΗ Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ Κ ΤΣΑΝΤΙΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ...
ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΑ ΠΩΣ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΚΤ ΣΕ ΣΕΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ...ΣΗΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΟ Κ ΔΕ ΜΑΣΑΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ...ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΑ 29 ΕΤΗ ΟΥΤΕ Κ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΔΕΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΑ ΣΕ ΣΕΝΑ....

Dimitris είπε...

Αν και θέλω να εμπλακώ,άλλωστε το έχω ξεκαθαρίσει και σοτυς 2 σας,μια φιλική συμβουλή έτσι απλα από έναν ας πούμε φίλο.Ξεκολλάτε...απλά ότι γίνεται οφείλεται σε ένα κακό timing,σε μια χρονική συγκυρία μπακουριάσης ου μας δέρνει τον τελευταίο καιρό,με αποτέλεσμα να ασχολείται πολύ ο ένας με τον άλλο.Θα μου πεις...αφου μας τα λες γιατί τα γράφεις κιόλας...απλά ίσως γιατί κι εγώ δεν έχω τι άλλο να κάνω,ίσως και για άλλους λόγους που δεν μπορώ ακόμα να το αποκρυσταλλώσω...

Υ.Γ.Το σχόλιο αυτό το δημοσιεύω σε αμφότερα τα blog σας,και το λέω(΄Γιάννη) για να μη με βγάλεις εκτός θέματος αν δεν συνάδει με το αντίστοιχο post,μιας και απέσυρες το σχετικο

mininova logo

Mininova: the ultimate BitTorrent source